יום שני, 24 באוקטובר 2011

שלום וברוכים הבאים

קודם כל, שלום וברוכים הבאים לבלוג שלי,
שמי יוסף, בן 16 מהקריות, מפתח אתרים כבר 5 שנים.
בבלוג הזה, אסביר על דרכי הפיתוח שלי, על השפות שבהן אני משתמש, ומידי פעם אפרסם קודים מוכנים שלי.
 אתה מתכנת צעיר, או אדם שרוצה ללמוד לתכנת?
זה המקום בשבילך, כי מקודים של אחרים אפשר רק ללמוד ולהשתפר!
אני אישית למדתי את שפת הPHP מהספר " php 5 מדריך שימושי " , אבל php היא רק דרך לבנות אתר..
את צורת המחשבה רוכשים עם הזמן, אני למדתי קודים וצורות חשיבה של מתכנתים טובים ממני, וככה בעצם השתפרתי...
אם אתה רוצה להתחיל ללמוד לפתח אתרים בPHP, יש כמה כלים שאני ממליץ לרכוש לפני כן : 
1. למד את שפת HTML . ( מומלץ לעבוד מול XHTML )
2. למד את שפת הסגנון CSS , שילוב של HTML עם CSS הוא שילוב הכרחי לבניית אתר .
3. למד את שפת ה JavaScript ואת טכנולוגית ה AJAX, שפת ה JavaScript דומה בצורה לשפות רבות אחרות, בתוכן גם שפת ה php, דבר שיעזור לך בהמשך! בעזרת JavaScript אפשר ליצור תכנים דינאמיים יותר, ולשלוט יותר בקידוד האתר. נא לא להתבלבל - JS היא שפת צד לקוח!
[צד לקוח - שפות קידוד, צד שרת - שפות תכנות.]
4. לבסוף, תוכלו לגשת ללמוד PHP , בשלב מסויים בקריירת התכנות שלכם, מומלץ להתחיל ללמוד SQL ואבטחת מידע .
ישנם אין ספור עורכי טקסט, אני אישית עובד עם העורך EditPlus , וממליץ עליו לכל אחד ואחד מכם! עורך נוח לחלוטין.

בפוסט הבא אפנה למתכנתים הצעירים עם כמה דוגמאות קוד, וטיפים להמשך הדרך.

נראה בפוסט הבא ! :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה